Uwaga!!

Uwaga!!!
Jest to blog o tematyce yaoi. Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Jeśli jesteś homofobem, albo taka tematyka ci nie pasuje to opuść tego bloga. Pozostałe osoby zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

sobota, 14 maja 2016

Informacja.

Witajcie kochani!!

Nie mam dla Was dobrych wiadomości, a przynajmniej dla fanów tego opowiadania. W tym momencie jestem bardziej skupiona na innym opowiadaniu, które możecie przeczytać ma moim innym blogu. Link znajdziecie poniżej. Następny rozdział tego opowiadania mam prawie w całości napisany, ale jakoś nie mogę skończyć. Czuje, że jak nie skończę tamtego opka, z tym nie ruszę dalej. Zapraszam Was serdecznie na mojego drugiego bloga i życzę przyjemnej lektury.




Wasza Hikaru-chan





10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że długo to nie zajmie naprawdę lubię to opo :D Nao

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę Twoje drugie opowiadanko na tamtym blogu i jestem równie zachwycona, toteż pisz je dalej, ale nie zapominaj o tym tutaj, bo to tutaj też kocham :c
    Życzę weny i pozdrawiam! ^v^

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczymy na to, że uda nam się przeczytać kolejny rozdział. Fani nadal czekają i wspieramy wielce. Kochana pisz kiedy będziesz miała wenę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że szbko zakończysz tamto opowiadanie (które również ślwdzę) i skończysz to

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam takie pytanie. bo już trochę czasu minęło a nadal nie ma nowego rozdziału? i żadnej informacji co dalejz tym zrobisz.

    Mam nadzieję że nie odejdziesz z tego bloga i innych i skończysz je pisać... bo mnie ( jak i innych) ciekawi co będzie dalej z Sasuke i naruto...

    pozdrawiam cie Hikaru-chan od ShizuPsyche

    OdpowiedzUsuń
  6. A my wciąż czekamy :p

    OdpowiedzUsuń
  7. To opowiadanie jest najlepsze z najlepszych. Można do niego wracać i wracać ciągle. Czekamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    A ja znowu tu wracam.
    To opowiadanie jakoś nigdy mi sie nie znudzi. Za bardzo je lubię.
    Mam nadzieję ze jeszcze sie tu pojawisz Hikaru-chan.
    Ponownie cię pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejeczka,
    kochana wroc do nas... chociaż to odezwij się... proszę, proszę...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejeczka,
    kochana ja bardzo tęsknię za Twoimi opowiadaniami, proszę wróć...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń