Uwaga!!

Uwaga!!!
Jest to blog o tematyce yaoi. Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Jeśli jesteś homofobem, albo taka tematyka ci nie pasuje to opuść tego bloga. Pozostałe osoby zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

czwartek, 18 kwietnia 2013

Informacja.


Konbanwa!!
Moi kochani! W oczekiwaniu na następne notki, mam dla Was świeżego one-shota na:


Zapraszam Was serdecznie do czytania.

18 komentarzy:

  1. AAAAA wreszcie napisałaś nie mogłam się już doczekać:D Błagam o ciąg dalszy tego opowiadania:***
    Pozdrawiam:P Weronek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak się ciesze na twój powrót :D, strasznie długo czekałam aż coś napiszesz, nie mogę się doczekać następnej notki tutaj.
    Pozdrawiam :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do błagań o ciąg dalszy ;p Trzy dni egzaminów gimnazjalnych spędziłam czytając tą historię, zamiast się do nich uczyć :3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://innanaruto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa ja również się dołączam . Błagam, ja tu ummieram *-*

    Czekająca na nowy rozdział
    Ariel .

    OdpowiedzUsuń
  5. No już myślałam, że się nie doczekam. Jeszcze trochę i bym umarła. Proszę Cię szybko...
    Zapraszam na mój nowy blog:
    http://pepe-first-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do błagań!!! :D Zakochałam się w tym opowiadaniu i nie chciałabym, żeby skończyło się w takim momencie ;<. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. http://naruto-yaoi-i-yuri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hikaru-chan~!
    Kiedy nowy rozdzial? Błagam dodaj juz jakiś! :) Doczekać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  8. BŁAGAM o następną NOTKĘ prasze,prosze,prosze...
    życze dużo,dużo i jeszcze więcej weny
    Pozdrawian Karasu-chan

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy! Z radością oświadczamy, że Ekipa Akatsuki Fans ponownie powołała do życia yaoicową wersję przygód Akatsuki na swoim blogu! Zapraszamy na: http://akatsukifans.blog.pl/ pierwsza nota już jest tylko czytać, komentować i cieszyć się „sympatycznymi” scenkami ^^

    Z poważaniem Ekipa Akatsuki Fans

    OdpowiedzUsuń
  10. Kami-sama! Uzależniłam się od Twoich opowiadań. :D Cudowne, cudowne i jeszcze raz cudowne! Przyjemnie się czytało. Szkoda, że nie ma więcej rozdziałów, ale będę cierpliwie wyczekiwać kolejnych. Itachi i ten jego charakterek. Jego teksty powalają i w końcu znalazł sobie kogoś? Do tego Deidara z Sasorim i ich orgietki. xDD Życzę duuuuuużo weny!
    Pozdrawiam, Ryuu.

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć i czołem :D I'm still waiting ! :)

    the b.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym żebyś kontynuowała to opowiadanie . Proszę :D Nao

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohayo! :)

    Mam wielką prośbę Haru-chan: Kontynuuj opowiadanie! Błagam!
    Jest ono fantastyczne, więc Cię o to wszyscy prosimy...
    Wybacz, że ani razu nie skomentowałam Twojego Bloga, lecz nie miałam czasu, bo b.wciągnęłam się w tą historię.

    Życzę ci duuuużo WENY!

    ~~ Meggie

    P.S. Nowa notka byłaby wspaniałym prezentem na nadchodzące Święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taak ja też chce żebyś kontynuowała to opowiadanie , jest świetne . Czekam na rozdzialik mam nadzieję że będzie . Nao

    OdpowiedzUsuń
  15. PISZ DALEJ!!! BŁAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze. Czekam na kontynuacje Itasia. Co z Minato? I co zrobia rodzice?! Czekam 2 lata... 4 razy to przeczytalam... Czekam i Blagam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hikaru-chan. twoje opowiadanie uzmuslowilo mi jak trudne jest stworzyć coś co ludzie będę z chęcią czytać. wiem ze na tym blog nie było żadnych nowych notek ale błagam cię napisz kontynuację tego opo . jeżeli chcesz to wpadnij na mój blog nasz mały kitsune w akatsuki. paring naruxkyuu sayonara shisui

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wielkim wrażeniem, jeśli chodzi o te opowiadanie, jestem po prostu w nim zakochana. Jak byś miała czas to wpadnij na mojego, dopiero co powstałego bloga :) http://prawdziwy-demon.blogspot.com/
    Oczywiście yaoi i związane z Naruto

    OdpowiedzUsuń